"Gud vad härligt"

Gud vad härligt!
    Ikväll ska jag inte göra ett jota. Förutom att packa. För imorgon bär det av till Sandviken och Norrlänskamästerskapen, men jag har inga större förväntaningar på helgen eftersom jag tränat dåligt. Jag åker med för att stötta och brottas lite bara.
    Annars ska jag bara slöa och sova ikväll, oj så skönt! Jag är supertrött eftersom min klass igår höll en trerättersmiddag för föräldrar och bekanta. Det var stressigt men vi tjänade en hel del sedlar, så har vi lite mer pengar att hitta på något för i London, jo just det, vi ska till London i maj, jag och min klass.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

svar från min blogg: tycker du inte ska oroa dig över tandställning. Det gör lite ont när man spänner och sånt men man är sjukt glad att man faktiskt haft i den. mina tänder är sjukt snygga och innan var dem FULASTE i världen typ :) så ta chansen!

Postat av: Törna

fan vad nice ;D

2008-03-22 @ 17:25:52
URL: http://raggartorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback