"... sitter och avnjuter vacker..."

image3

Oj, vad jag är trött!
    Har precis kommit hem ifrån slalombacken där jag tillbringat en tämligen blöt och trevlig dag med C och hennes familj. Jag och C försökte lära hennes syster att åka slalom, och det gick riktigt bra, även om jag faktsiskt hade en bräda fastspänd på fötterna.
    Nu sitter jag och avnjuter vacker gitarrmusik som min syster åstakommer, och blir själv bra sugen på att spela. Men mest längtar jag nog efter trummorna, för det, det är roligt det.
    Något annat som är roligt är bugg. Alltså dansen, inte tuggummit. Pappa har bjudit med mig på en buggkurs som ska hålla på åtta söndagar framöver, och även om de flesta männen har grått hår, och damerna någa rynkor, så finns det faktiskt några ungdomar i min ålder också. Dock är vi i klart underläge när det gäller antalet. 

Kommentarer
Postat av: jennifer

bilden ser riktig härlig ut ;D

Postat av: Emma

..och jag hoppas du inte var sarkastisk när du skrev "vacker musik som min syster åstakommer" för då blir jag riktigt ledsen =D ;)

2008-02-14 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback