"Förutom mina nyinköpta pumps."

Har precis kommit ur duschen och ska starx, efter att jag ätit upp min macka utan smör, hoppa ned i sängen och hoppas på en natt med skön sömn. Hoppas. Jag har nämligen lite svårt att sova med alla tankar svischandes i huvudet. En till höger, en till vänster. En upp, en ner, en ut, en in. Ja, de är många som jag så vackert försöker demonstrera.
    Ett annat bevis till detta, och faktiskt anledningen till att jag tog mig tid att skriva innan jag går och försöker sova, är detta; Jag står i duschen och filosoferar lite om Frankrike, eller mest om diktaturer faktiskt. Och hur en sådan kan störtas. Där stod jag och tog en klick ansiktsrengöring i handflatan, men vad den inte visste, den där lilla klicken, var att den skulle få prova på en karriär som schampo. När min ansiktsrengöring från Dr Hauchka tvättat klart håret, eller rättare sagt, när jag insåg vad jag höll på med, fattade jag tag i schampot istället. Eller, det trodde jag åtminstonde. Den här gången kom balsamet i vägen för min framfart och inget tycks gå riktigt rätt idag. Förutom mina nyainköpta pumps. Det köpet gick rätt. Och dem gillar jag. 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback